Tappat nåt????

Jag o ebba åkte ju då till A6, sofi o hennes komis oxå.. men dom ville ju gå lite för sej själva såklart :-) sen gick jag o ebba in i en affär o FICK SE SOFIS PLÅNBOK ligga PÅ GOLVET... hmmm med alla hennes pengar i!!! TÄNK TÄNK att just JAG hittade den!!!!! Efter en stund ses vi o hon börjar snyfta o ska bekänna att hon tappat alla sina pengar :-( stackarn... jag hade ju tänkt låta tjejen svettas litegrann... men hon blev så ledsen så jag trollade fram den :-D moahahahahhaaa.. vad glad hon blev!! eller... hon blev sur, för att jag inte sa nåt först :-P hihi Men men, det gick ju bja sen.. Sen va vi hos ben o carro så att våra småttingar fick leka lite!!! Carro börjat få värkar nu.. hoippas den kommer imon el inatt!!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiih :-D nu kommer ja tänka på henne........ aja hejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0