Julen över

Nu är väl julen över, ganska skönt, så hysteri.. nyår ska vi bort till daniel vänner, parmiddag :-) med barnen med oss! Jag kommer nog väcka Ebba vid tolvslaget, hon vill säkert kolla på himlen, alla fyverkerier o färger!! Hopppas bara att Sofi klarar av att gå ut och inte skrämmer henne :-S soffan är jätterädd för smällare.. jag tänkte jag skulle försöka vänja av henne, ge henne lite små smällare.. hmm får väl se hur de går. Idag ska danne gadda sej, igen! blir rätt bra faktiskt.. sen ska jag ta med mej ebba upp till A6 och kolla lite, jag MÅSTE hitta ett par nya skor!! skitsvårt.. jag är för kräsen kanske.. inte mkt som faller mej i smaken nu , hahaha. Aja hej hej sålänge.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0